Bestaat er een bedrijf dat sleutels beheerd voor het geval je je sleutel vergeet?

Mocht je jezelf buitensluiten en geen personen kent die je vertrouwt met een reserve sleutel

4 jaar geleden
in: Wonen
1.6K
SimonV
4 jaar geleden
Je zou een beveiligingsbedrijf kunnen vragen of ze je de sleutels kunnen brengen als je hierom vraagt.
marjolein55
4 jaar geleden
Misschien dat je woningbouw reserve sleutels heeft die kunnen namelijk aan tonen dat je bij hun een woning huurt.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Doe wat veel (vakantie)huiseigenaren doen die hun huis veel verhuren aan vakantiegangers, sluit een sleutel op in een kluisje met een cijferslot(met 4 of 5 cijfers) en plaats deze op een niet voor de hand liggende plek. Zie bron

Antwoorden (1)

Dit zal waarschijnlijk niet bestaan je kan wel vragen aan je buren / familie om je rezervesleutel te bewaren indien nodig
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Min -
Lees de vraagstelling + de toevoeging: ...Mocht je jezelf buitensluiten en geen personen kent die je vertrouwt met een reserve sleutel...