Betaalt de huurder of verhuurder de kosten van een nieuw deurslot van een gehuurd huis?

Het slot werkt niet goed waarbij er veel moeite moet worden gedaan om het op slot te krijgen. Behoren de kosten van reparatie tot de rekening van de huurder of verhuurder?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Wonen
1.4K
Amadea
4 jaar geleden
Wie weet is een beetje grafiet voldoende om het slot te smeren?

Antwoorden (1)

Die behoren bij de kosten van de huurder dus je zult het zelf moeten betalen.
ronron1212
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
+ Tenzij je een nieuwe huurder bent. In dat geval dien je een goed werkend slot met minimaal 2 sleutels te ontvangen van de huurder.