Hoe kan ik met gewone middelen in mijn eentje een natuurstenen tuintafel verplaatsen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
10.5K

Het beste antwoord

probeer te tillen vanuit je benen(op beide bovenstaande manieren moet je tillen). de spieren in je benen zijn veel groter dan die in je rug en in je armen. je zou een spanband(sjorband. etc.) onder de tafel door kunnen doen zodat je een ideale positie kan aannemen om te tillen. is het een idee om van die verhuishondjes(skateboards met zwenkwieltjes) te gebruiken(te koop bij de bouwmarkt) kun je een indicatie geven van het gewicht van de tafel?

als laatste, nodig veel vrienden uit, verplaats de tafel en drink op de nieuwe plaats gezellig met z'n allen een biertje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Met een paar ronde palen. Dan rol je als het ware de tafel weg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt schuiven : zigzaggen eerst de ene kant een beetje en dan de andere kant een beetje .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Opkrikken met je autokrik en dan "hondjes"eronder. Hondjes zijn verrijdbare verhuisplankjes met 4 wielen.
Veel mensen hebben er maar 1, dus even de buren langs voor tijdelijk gebruik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer poot voor poot op te tillen en er een mat onder te schuiven. Met de mat kun je dan de tafel gemakkelijk verschuiven op een gladde ondergrond
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door gebruikmaking van het z.g. 'hefboomprincipe' kan veel kracht worden gegenereerd. Dit stuk (inbrekers) gereedschap kan daarbij uitstekende diensten bewijzen....