Hoe kan ik het eenvoudigst vanuit mijn vakantieadres de verlichting in mijn huis bedienen?

Ik wil op een goedkope manier met een app lampen in mijn huis kunnen aan- en uitschakelen op mijn smartphone.

5 jaar geleden
in: Wonen
3.2K

Antwoorden (1)

Er bestaan zogenaamde 'slimme stekkers' die je op je wifi netwerk aansluit en via een app kunt bedienen. In de link hieronder een voorbeeld. Of dat goedkoop genoeg is moet je zelf beoordelen.
paulus811
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
+Plus, Volgens de reviews is het makkelijk. Moeilijk te beoordelen wat iemand goedkoop vindt. En goedkoop is duurkoop.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
+ Wat is hier niet goed aan? De slimme stekker is de oplossing.