Hoe krijg je muffe lucht van een kast die uit een rokershuis komt?

Poet
5 jaar geleden
in: Wonen
1.8K

Antwoorden (2)

Schoonmaken jongen , goed , schoonmaken . Desnoods , als het een houten kast is , schuren . Schoonmaak-azijn , eventueel toevoegen aan wat anders , werkt prima op nicotine . Maar vooral , ken je de engelse uitdrukking , "elbowgrease" ?
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Schoonmaakazijn ... is dé oplossing om een vervelende rooklucht uit je huis te verdrijven. Je ruikt er helemaal niets van, en het is nog goedkoop ook. Hoe werkt het: Vul een spons met schoonmaak azijn. Leg de spons op een schoteltje en plaats deze in de ruimte waar is gerookt.

Wat je ook kan doen is een schaaltje vullen met schoonmaak azijn. Tijdens een feestje zet je deze (uit het zicht) in een kast of wandmeubel. Op deze manier heb je minder last van rokers en is de stank de volgende morgen verdwenen.

Nu de kast al zolang stinkt, zal het er met een dag of nacht niet meteen fris ruiken. Een paar keer herhalen is raadzaam.