Hoeveel geld kan ik voor mijn vloer vragen?

Ik ben een student die uit haar kamer gaat verhuizen. Nu heb ik er 10 maanden geleden een nieuwe goede laminaatvloer in gelegd, die dus nog zo goed als nieuw is. De vloer heeft me ong. 400 euro gekost voor 21 m2. Nu wil ik graag met de nieuwe huurder onderhandelen over het overnemen van de vloer en een paar andere meubels. Wat is een redelijk bedrag voor het overnemen van deze vloer?

Weet jij het antwoord?

/2500

Als de nieuwe huurder het laminaat wil overnemen, dan is de helft van de nieuwprijs een redelijk bedrag.

Omdat het bij wijze van spreken gloednieuw is zou ik zeker meer dan gewoonlijk (de helft) er voor vragen. Niet alleen is het dat ook waard, maar er wordt natuurlijk onderhandeld of te wel gepingeld. Redelijk bedrag voor deze vloer vind ik €250,00 . Er zijn slimme mensen die het bv voor €75,00 wel willen overnemen en dan op het laatst nog nee zeggen, in de hoop en verwachting dat je het 'dan maar laat liggen'! Wees hierop bedacht en reken af minstens een week voor je vertrek, zodat je het er nog uit kunt halen als het toch niet overgenomen wordt. Er zijn genoeg mensen die het niet kunnen betalen en het heel graag voor weinig over willen nemen. Succes!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100