5 maanden lang lekkages, wie heeft er ervaring met een GOEDE dakdekker/lekdetectie in één?

Sinds oktober kampt ik met waterlekkages (7 st.) rondom de schoorsteen op mijn platte bitumedak. Dit na het vervangen van het dakleer. In de tussentijd is er een lekdetectie geweest welke de schoorsteen verwijt (lekkage van dec.) na het vervangen van lood, impregneren en aanpakken bovensteen was het een tijdje droog. Gisteren weer nat. Ik kan er niet meer tegen, alle reviews die ik lees online over dakdekker zijn slecht en het vertrouwen is weg.

Heeft er iemand ervaring met een bedrijf welke lekdetectie op plat dak en geljk reparatie uit kan voeren en hier blij mee is? Dit kan zo echt niet meer verder, we slapen in de woonkamer en de woning is nog geen jaar geleden gekocht. Inboedel repareert de schade intern, maar daarvoor moet het simpelweg wel opgelost zijn qua lekkages

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Wonen
2K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Welke omgeving?
Ik kan je er hier in de buurt een aanraden, maar als die naar Groningen moet, mag je 150,- aftikken als ie komt kijken en waarschijnlijk bedankt ie sowieso voor de klus. Daarbij zou ik bij een klus met dit soort problemen, alles eraf halen en opnieuw beginnen. Geen goeie dakdekker gaat door prutsen met de zooi van iemand anders. Er is een fiks die kan werken: Alles coaten. In gladde coating is elk scheurtje te zien.

Antwoorden (2)

Probeer te kijken op werkspot. Hier kan je je klus uitzetten, verschillende bedrijven reageren en kan je eenvoudig de beoordelingen zien van de bedrijven. Daarbij kun je ook gelijk een offerte/prijsopgave opvragen, waarmee je ook direct weet wat goede marktprijzen zijn zonder dat je ergens aan vast zit.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
http://www.fasenkesteren.nl

Hij heeft bij mijn ouders het platte dak van de garage gedaan, bij de buren van mijn ouders een dakkapel en bij ons een veluxraam in het dak gezet. Nooit klachten en een schappelijke prijs.