Wat kan ik doen tegen een oplichter genaamd Slotenkoning 24 service die voor het openen van een deur en vervangen van een slot 500 euro rekent?

De deur heeft een driepuntssluiting en wilde niet openen met een sleutel
Heb de slotenkoning gebeld die vrij snel kwam . Hij heeft het slot uitgeboord en met een soort krik de deur geopend. (159 euro) Daarna een nieuwe cilinder van 120 euro erin gezet. Maakte de factuur ter plekke en wilde dat ik pinde . Later bleek de rekening niet te kloppen Na mijn telefoontje heeft ie beweerd nooit bij mij geweest te zijn De volgende telefoontjes heeft ie steeds weggedrukt . Kan geen contact met hem krijgen Het telefoonnummer (0800)op de factuur is buiten werking
Moet ik aangifte doen? of weet jullie een beter idee?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik zou in elk geval aangifte doen, al zal dat weinig kans hebben als meneer Slotenkoning met de noorderzon vertrokken is. Helaas een typisch voorbeeld van een 'flitsoplichter': even snel een paar slachtoffers scoren en dan wegwezen. Ik ben bang dat je naar je geld kunt fluiten. Toegevoegd na 1 minuut: Mogelijk kan de politie hem via het nummer dat jij belt (en dat hij steeds wegdrukt) nog achterhalen.

Ga er mee naar de tv programma's Opgelicht, Radar en dergelijke. Leg het voor aan de Consumentenbond en doe aangifte bij de politie.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100