Welke voorzieningen heeft een sociale huurwoning?

In een particuliere woning heb je vaak een keuken met koelkast en eventuele oven ter beschikking. Is dit bij een sociale huurwoning ook zo, of moet je dit zelf aanschaffen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Wonen
6.2K

Antwoorden (3)

Dit zie ik het meest:

Keuken zonder gasstel, zonder over en zonder koelkast.
Badkamer met douche
Toilet
6 jaar geleden
Een sociale huurwoning is doorgaans minimaal ingericht. Dat wil zeggen, dat je inderdaad zelf voor een koelkast, een kookplaat een oven en dergelijke moet zorgen. In een particuliere huurwoning heb je kans dat er een keuken mét inbouw-apparatuur zit.
jc54
6 jaar geleden
Er zit alleen een gas aansluiting voor een gasfornuis. En een kraan met afvoerbuis voor een wasmaschine.
En als er geen centrale verwarming is moet je zelf ook een gaskachel neerzetten, want die krijg je er ook niet bij. (ik heb zelf 2x mijn kachel moeten weghalen bij een verhuizing)