Hoe krijg ik wat vlekken weg, uit mijn wprtelnoten salontafel?

Er zijn wat ronde vlekken van glazen te zien op mijn tafel, wat kan ik daar aan doen?

6 jaar geleden
in: Wonen
TurfGraver
6 jaar geleden
Afschuren en opnieuw lakjen of olie.

Antwoorden (2)

Ik heb in het verleden goede resultaten geboekt bij het verwijderen van vochtvlekken in geloogd eikenhout, mogelijk werkt dit ook op jouw salontafel. Ik poetste met pindakaas. Het vet (pindaolie) bleek prima te werken om de vlekken te verwijderen.
jc54
6 jaar geleden
leg een schone katoenen theedoek op de vlekken.
ga er dan voorzichtig met een lauwwarm strijkijzer overheen met ronde bewegingen (geen stoom!).
ongeveer 30 seconden. werkt echt!