Hoe kom ik van die vliegen bij de groene container af?

T is weer een paar dagen mooi weer geweest en ja hoor, de muggen vliegen al weer rondom en in m'n groene container. De container wordt pas vrijdag geleegd, wat kan ik doen om die beesten te verjagen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
25.5K

Het beste antwoord

luchten. Die beesten zijn blij op 't broeierige klimaat in de container. Wij hebben altijd een stok onder de deksel zodat er lucht bij kan... Weg vliegen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

zo'n blauwe lamp op hangen die schokken geeft als ze er bij komen:P of je moet tot vrijdag wachten, en als die container leeg is je container even afspuiten. dit voorkomt ook maden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bent nu te laat!
Je moet hem echt heel goed schoonmaken/houden en dan je afval in gesloten zakken / zakjes in de container gooien!
Vooral in de zomermaanden is dat erg belangrijk!
als je dat doet..heb je geen last van vliegen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat ik heb gedaan,
als je een beetje handig bent of iemand kent die dat is
4 latjes en horregaas
maak het passend
doe je deksel open en leg het over de gehele opening
dan deksel dicht je moet wel zorgen dat hij er mooi invalt
n paar kleine deurknopjes erop voor het weghalen
er kunnen nu geen vliegen meer in om de eitjes te leggen
en aan de binnen kant van de deksel een keer per dag insektespray spuiten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oplossing: hang er een lege toiletblokhouder met een paar mottenballen in en je container blijft vliegvrij! Denk er wel aan om de houder eruit te halen bij het legen van de container.....