Hoe kan ik het beste schoenen opbergen?

Ik ben wat klein behuisd

6 jaar geleden
in: Wonen
2.6K
jc54
6 jaar geleden
Ligt er aan hoeveel schoenen je kwijt wilt, maar een schoenenrek is meestal wel ergens te plaatsen.

Antwoorden (4)

Ben je klein behuisd, dan is een schoenenrek – dat je simpelweg aan een binnendeur of kastdeur hangt – een geweldige oplossing.
fremar
6 jaar geleden
In een schoenenrek.
Je kunt een schoenenrek aan een ( kast-)deur hangen, of aan de deur van de meterkast.
Schoenenrekken kun je bij verschillende winkels kopen. Bijv Ikea of Xenos.
6 jaar geleden
In plaats van een rek kan je ook een schoenenzak kopen en die aan (de binnenkant van) een deur hangen. Zie bijvoorbeeld https://www.myxlshop.nl/j-s-handige-schoenenzak-voor-aan-de-deur.html

Zelf gebruik ik een houten schoenenkast en heb die in het halletje staan, zodat de bovenkant als tafel voor sleutels, handschoenen en dergelijke kan functioneren.
Amadea
6 jaar geleden
Als je klein behuisd bent, moet je ieder plekje benutten. Kijk maar naar de grote lade onder het bed! daar kan je veel schoenen uit het zicht opbergen.
Heb je een klein huis met een trap, kan je lades laten maken in de traptreden: uit het zicht.
Of (fruit-)kratjes (zelf opknappen -gratis op de markt- of kant en klaar kopen) kan je in de woonkamer neerzetten als een soort kastje en dan op, onder en naast elkaar met daarin je schoenen: kunstwerk.
Succes ermee!