Heb mijn gaspitten in de afwasmachine gestoken. Nu zijn ze dof. Hoe krijg ik ze weer mooi blinkend?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Met een brillopad(Staalwol, is de beste optie), of anders een schuursponsje met Jif schuurmiddel.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Reddie
6 jaar geleden
Plus.
Volgens mij heet Jif tegenwoordig Cif.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
" Volgens mij heet Jif tegenwoordig Cif."
Kun je nagaan hoelang ik al geen pitjes heb gereinigd :-)
svetivlas
6 jaar geleden
Staalwol, Jif, Cif, Vim en al deze dingen zijn schuurmiddelen en daarvan gaan je branderkoppen echt niet blinken.
Daarvoor heb je een polijstmiddel nodig zoals koperpoets, commandant enz.