Hoe krijg je een marmeren vloer weer glimmend?

Al jaren hebben wij een marmeren vloer,bevalt nog steeds prima,maar het jammere is hij is dof.
Hebben de vloer wel eens laten behandelen,prachtig, maar na 5 maanden
weer dof.
Zoek iets waar ik de vloer wekelijks mee kan behandelen,en er wat glanzender uitziet.

burgos
7 jaar geleden
in: Wonen
2.1K

Het beste antwoord

Marmer kan weer glanzend worden door het te wrijven met een oplossing van gele was in terpentijn.
Je kunt de vloer ook afwrijven met olie (Goed uitwrijven).
Als dat niet voldoende helpt, zou je een boenmachine kunnen huren. Hiermee worden kleine krasjes ook verwijderd.
SimonV
7 jaar geleden
burgos
7 jaar geleden
Ga het gelijk proberen,
Bedankt!!