Mag ik op een muur of poort een antiklim strip of prikkeldraad plaatsen om inbraak te voorkomen.?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Wonen
3.6K
Inekez1
7 jaar geleden
Ik heb wel eens gehoord dat in sommige gemeentes prikkeldraad niet is toegestaan. En alles met stekels of punten alleen boven een bepaalde hoogte, zodat kinderen en dieren zich er niet per ongeluk aan kunnen verwonden. Dat geldt dan vooral als jouw muur grenst aan openbare weg of pad.

Antwoorden (1)

Als de muur van jouw is wel.
Als de muur een erfgrens en mandelig, dan zou ik overleggen met de andere eigenaar.