Hoe krijg je nagellak uit voegen?

Ik heb perongeluk nagellak over de badrand laten vallen, en nu zijn de voegen ( ik heb de nagellak al wel van de tegeltjes gekregen met nagellak remover) nog wel donker en roze gekleurd. Hoe krijg ik die kleur hier uit??!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Wonen
4.7K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik denk dat je het beste de voegen eruit kunt halen met een voegenfrees en dan opnieuw voegen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Daar zal pappa blij mee zijn ;-)

Antwoorden (2)

Niet. Je kunt wel proberen HEEL lang af te sponzen met nagellakremover, maar wit worden ze niet meer. Beter kun je een tube voegenwit halen denk ik, en de voegen weer netjes bijkleuren. En nagellak voortaan alleen in een goed geventileerde ruimte gebruiken met een KRANT er onder !! Die rotzooi sloopt je hele huis, en gezond is het ook niet.....
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Voegenwit zal niet hechten, omdat de nagellak de voegen geheel of gedeeltelijk heeft bedekt, de snelste en mooiste manier om de nagellak te verwijderen, is de voeg geheel of gedeeltelijk verwijderen en opnieuw voegen. Als je alleen de voegen doet waar de nagellak op zit, is er een grote kans op kleurverschil.
Doe je de voegenwit erop zonder de lak geheel te verwijderen, dan zal het voegenwit er snel weer af zijn op de plekken waar de nagellak zit.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@crea: dit is in mijn ogen ook de beste oplossing.
Waarom plaats je deze reactie niet als antwoord?
mvg. TX
Door de voegen met Voegenfris op een sponsje weer keurig wit te maken.
Amadea
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ook voegenfris hecht niet op nagellak.
Amadea
7 jaar geleden
Ze schrijft toch dat de nagellak er al met remover afgehaald is?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Nee, de voeg is poreus, de lak is in de voeg getrokken, daardoor blijf je kleur zien. De lak van de tegels is eraf.