Waar zit een schuifslot in bevestigd bij een voordeur?

Ik heb namelijk per ongeluk bij een ander de voordeur proberen te openen terwijl het schuifslot er nog op zat. Nu is er, ik denk iets van hout gescheurd en heb inmiddels het schuifslot verwijderd.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Wonen
Amadea
8 jaar geleden
Als je het zelf verwijderd hebt kun je toch aanschouwen waarin het bevestigd zat?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Huh, vreemd verhaal. Je hebt geweld gebruikt, waardoor er scheuren in het hout kwamen en daarna heb je het slot eraf gehaald? Of begrijp ik iets verkeerd?

Antwoorden (1)

Op een houten deur zit het gewoon op/in het hout geschroefd.
jc54