Wat voor een soort insect is dit? (zie foto)

Ik kwam insect op de bijgevoegde foto tegen op de toiletmuur, ziet eruit als een rups of duizendpoot maar heeft toch iets afwijkends als ik het met een eerste blik bekijk. Als het al een duizendpoot is, kan iemand dan zeggen welke soort, of wat voor een insect het anders is?

De 2e zichtbare foto is de meest scherpe.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

Het is een miljoenpoot, neefje van de duizendpoot. Heeft veel meer poten, is vaak trager en eet planten en afval.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Miljoenpoten
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt!