Hoe krijg ik mijn vriezer zo koud mogelijk?

Ik heb een koelkast met een vriezertje erbovenop.Hoe krijg ik dit vriezertje zo rond de -20 graden?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (1)

- condensor achter zo schoon mogelijk, en vrij van de muur. Zorgen dat hij optimaal zijn warmte kwijt kan.
-Afdichtingen controleren en eventueel schoonmaken of repareren.
-zo min mogelijk de deuren openen.

Als er aan de achterkant maar 1 compressor zit, heb je een combi koelkast, hiermee zal je nooit de -20 bereiken. Een apart vriesvak staat vaak ingesteld rond de min 18.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
als aanvulling: leg het vriesvakje zo vol mogelijk (niet in 1 keer uiteraard)
bevroren dingen werken als een soort ' koelelement'