Wat is de naam van een toilet waarop je kunt zitten en hurken?

Er bestaan toiletten waarop je kunt zitten of hurken.
Deze zou ik willen aanschaffen maar door dat ik de naam niet weet kom ik ze ook niet in webshops tegen.

Toegevoegd na 1 dag:
Dankzij Amandea "hybrid toilet" en een eigen zoekactie "Anglo-Indian toilet" tegen gekomen.
Dit product komt uit een ander land waar ze een andere taal spreken.
Dus mogelijk is er nog een andere naam voor dit product.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Wonen
3.9K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
hoe ben je dan aan de foto gekomen? En het lijkt me onpraktisch, hurken op deze hoogte.
Amadea
9 jaar geleden
Op het toilet van de foto die er nu staat kan je alleen hurken. Er is geen zitbril bij.

Het beste antwoord

In het Engels wordt het een 'hybrid toilet' genoemd. Maar je vindt ze niet in Europa, die moet je zoeken in Azië.

Toegevoegd na 18 uur:
Deze wordt bij Alibaba verkocht: http://www.alibaba.com/product-detail/washdown-toilet-seat-and-squat-toilet_426229979.html

Toegevoegd na 1 dag:
In China wordt het een "Squat and sit toilet" genoemd. Op z'n Chinees wordt dat 蹲坐两用马桶
Daarop googelen levert ook nog andere mogelijkheden, zoals bijvoorbeeld deze: http://img10.house365.com/njhomenews/2010/02/22/12668072734b81f1e99fbf1.jpg
Amadea
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor uw antwoord.
Als ik op internet zoek op "hybrid toilet" kom ik vooral veel toeristen fotos tegen.
Als ik op "anglo indian wc" kom ik wel veel showroom fotos tegen van dat toilet. (ben ik net achter gekomen)
Een webshop met dit product ben ik nog niet tegen gekomen. Mocht iemand nog een naam voor dit toilet weten hoor ik dat graag als Antwoord.
Amadea
9 jaar geleden
Misschien heb je baat bij dit hulpmiddel: http://www.squattypotty.eu/winkel/

Andere antwoorden (1)

in Nederland noemt men dat een hurk toilet of Frans toilet. in Frankrijk noemt men dat een Turks toilet

Toegevoegd na 6 uur:
bijvoorbeeld de site in mijn bron verkoopt ze.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
gvrox
9 jaar geleden
Maar op de toiletten die je noemt kun je niet *ook* zitten, dus dit is geen goed antwoord.
Amadea
9 jaar geleden
Dit is niet het gevraagde.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een combinatie van beide bestaat niet. plaatje moet om een zelf gemaakt model gaan
gvrox
9 jaar geleden
Tuurlijk, een eigengemaakt karemisch toilet... als je op "hybrid toilet" (goed gevonden door Amadea) op google images zoekt zie je dat het wel bestaat.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Op het toilet van Niels1411 kun je niet zitten.
Aan dit antwoord heb ik niets.
Tot nu toe is het antwoord van Amandea het beste.
Jammer genoeg heeft zei daar maar 1 duimpje omhoog voor gekregen. en Niels 1411 2.