waarvoor dient dit matje? het plastic is niet stroef genoeg, het verschuift, maar heeft wel een soort bevestigingsdopjes

de afbeelding is het matje liggend te zien maar ook opgerold en vastgemaakt.

Toegevoegd na 6 dagen:
het matje heeft de grootte van een kleine placemat

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Wonen
1.5K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Denk toch een anti slip matje. Of is het echt hard plastic?
Met de dopjes kan je er meerdere aan elkaar vast maken.
Cryofiel
9 jaar geleden
Zijn die "dopjes" zuignappen? Dan lijkt het me een antislipmat, bijvoorbeeld voor in de douchebak. Vormen die "dopjes" een soort kliksysteem waarmee je meerdere matjes aan elkaar kunt vastklikken? Dan zou het een soort raamwerk kunnen zijn waarlangs je klimplanten kunt laten groeien. Je kunt zo'n raamwerk tegen een muur zetten, je kunt ook een koker maken van één of meerdere matjes waarbij de planten langs de buitenkant van die koker omhoog groeien (voor de sier).
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
het is idd hard plastic, geen anti-slip. meerdere vastmaken kan dus idd. wat cryofiel zegt zou zomaar kunnen..

Antwoorden (2)

Het lijkt mij wel een soort van mat, een deurmat.
Je treft wel eens van dit soort matten aan bij manege's en dergelijke. Waar je snel vieze voeten krijgt en dat een stoffen mat of een kokosmat geen doen is, omdat je hem dan 100x per dag moet uitkloppen.

Zo iets als dit:
http://www.ecplaza.net/product/multi-purpose-plastic-mat-pm--43495-33376.html

Toegevoegd na 1 uur:
Na de reactie over de maat...
Een onderzetter voor pannen.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
tis veel kleiner, placematje maat. en niet anti-slip. bedankt voor de moeite anyhow.
Het zou een matje kunnen zijn voor onder een tapijt of andere mat. Dit zorgt ervoor dat de mat op zijn plek blijft. Weet het alleen niet zeker..

Toegevoegd na 1 minuut:
Hij is alleen al een beetje oud. Bij familie van mij hebben ze deze ook bedenk ik me nu. Tegenwoordig zien dit soort matten er een stuk moderner uit en vaak in een andere kleur.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
het matje is niet stroef, het verschuift. dankje voor je antwoord.