wat te doen tegen emelten onder het gras?

hier en daar ligt het gras gewoon los en wordt bruin.
Maar tegenwoordig mag je geen chemisch middel meer gebruiken, dus wat nu??

9 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (2)

Je kan ze met bepaalde aaltjes bestrijden, niet chemisch dus.
Succes!
Rieneke1
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Sorry Rieneke : Er is tegenwoordig niets meer wat echt helpt .
Die middelen die hebben gewerkt zijn verboden door de overheid .
Rieneke1
9 jaar geleden
Dat zou balen zijn Teun. Ik heb uitstekende ervaring met het inzetten van aaltjes, maar dan met lapsnuitkevers: emelten zijn dus een ander verhaal?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik ben al jaren bezig ,en krijg ze maar niet weg !
Ik heb de moed opgegeven .
Men kan twee dingen doen .
Ten eerste : wat ik doe is zo laten en dan hopen dat het weer bij trekt : zoals bij mij het geval is .
Ten tweede : De hele grasmat eruit en dan het volgende seizoen weer opnieuw inzaaien.