Wat is de diameter van het wiel van een afvalcontainer (OTTO)?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

200 mm.

(Ik heb dezelfde)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
SimonV
9 jaar geleden
Het formaat van de container maakt niet uit? http://rova.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/586/~/welk-volume-heeft-mijn-minicontainer%3F-hoeveel-liter-is-de-container%3F
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dat zal wellicht uitmaken, maar ik heb deze specifieke container in mijn tuin staan. Ik heb nog even gekeken naar afbeeldingen van andere containers, maar dan zijn de verhoudingen anders.
Ik heb ook andere containers met andere formaten (een voor GFT en een voor oud papier) en die hebben dezelfde formaat wielen.