Waar kan ik een klein stuk gaas kopen?

Ik wil mijn aquarium afdekken met een stuk gaas. De afmeting van het aquarium is 50x30 (LxB). Het moet wel een stevig gaas zijn en de gaten mogen niet groot zijn, want anders kan de hamster die in het aquarium gaat ontsnappen. Waar kan ik zo'n klein stuk gaas kopen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Wonen
5K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Probeer eens in een dierenwinkel of bij Intratuin. Waarom gaas ? Kun je er niet gewoon een geperforeerde plaat (hout, board, aluminium) opleggen ?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bijna alle speeltjes/hangmatjes voor hamster moet je bevestigen aan een tralie of iets in die richting, daarom is gaas heel handig.

Het beste antwoord

Lokale bouwmarkten, ijzerzaken en/of tuinbedrijven verkopen het meestal wel van de rol.

Landelijke ketens zoals Gamma en Praxis hebben het vaak alleen per bepaalde hoeveelheid, bijvoorbeeld per 5 meter.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dit kun je kopen bij de bouwmarkt.
Daar hebben ze allerlei soorten gaas, en misschien kunnen ze het zelfs wel op maat snijden voor je.

Toegevoegd na 1 minuut:
Zoiets als dit: https://www.karwei.nl/assortiment/tuin/gaas/gaasrollen/c/tuin_gaas_gaasrollen
Dit zijn hele rollen, maar volgens mij kun je ook wel kleinere stukken halen.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee, dit is alleen per rol te koop. Ik gebruik het voor het maken van mallen voor het kleien. Ik denk dat je dit moet vragen aan een boer of hobbyist.
Ritsuka
9 jaar geleden
kun je zoiets niet laten knippen dan? dat je zegt dat je 1 meter wilt hebben
Ritsuka
9 jaar geleden
die van Karwei was alleen als voorbeeld