Hoe krijg ik de verf of drukinkt van een dekseltje af? Tinner heb ik al geprobeerd?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Wonen
Amadea
9 jaar geleden
Dat lukt niet. Plak er een sticker overheen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat is nou juist wat ik niet wil. Ik wil dat weer blank is.
Amadea
9 jaar geleden
Dan moet je het blank lakken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik zou een nieuw potje groenten kopen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Haha

Antwoorden (1)

Verf is alleen te verwijderen in natte toestand.
Op het verfblik staat vaak op welke basis deze is, of er staat 'gereedschap te reinigen met .....'.
Dit is dan ook het product om natte verfvlekken te verwijderen.

Als de verfvlekken uitgehard zijn, dan kun je deze niet meer met het verdunnings middel reinigen maar zou je afbijt middel of schuurpapier nodig hebben om dit te verwijderen.