Is er in 2014 nog een regeling voor subsidie op dubbel glas?

Ik wil mijn woning voorzien van dubbele beglazing en waar nodig evt ook de kozijnen vervangen. Is er via de overheid oid nog een regeling voor dergelijke verbeteringen aan je huis?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (2)

er is wel Europees subsidie voor 3dubbel glas het HR++ coating en stinkers ben vogels er op.
omdat je dan milieu en diervriendelijk bezig bent.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
op dit moment zijn er bij ons geen subsidie regelingen bekent.
maar kijk af en toe eens op de website www.meermetminder.nl
zij weten alles over subsidies en financieringen