Kan iemand mij vertellen waar dit merkteken voor staat?

Ik heb zilveren bestek, maar ik kan nergens vinden wat dit logo van is...

Toegevoegd na 3 minuten:
Waar het logo van is moet dat natuurlijk zijn ;)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (1)

Dat is zilver bestek van de Fa. H Hooykaas uit Schoonhoven.

Toegevoegd na 1 minuut:
Hubert Hooykaas
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik betwijfel of het van Hooijkaas is,de merktekens die er zijn zien er duidelijk anders uit en daarbij zie je bij elk merkteken van Hooijkaas aan weerszijde van de letters een klein tekentje en dit zie je niet bij de foto van Koekie78