Worden aangetekende pakketjes bij tnt ook zaterdag aangeboden bij de ontvanger?

Is de zorgtijd dan meestal ook gewoon de volgende dag? het gaat niet langzamer dan gewoon 6,75 pakketjes?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wonen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
TNT bezorgd niet op Zaterdag.

Het beste antwoord

Post nl streeft ernaar pakketten (ook aangetekende) de volgende werkdag te bezorgen. Zaterdag is ook een werkdag voor post nl. Het lukt niet altijd, maar in de meeste gevallen wel. Je kunt dus verwachten dat je pakket zaterdag bezorgd wordt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
TNT is geen PostNL.
TNT bezorgd niet op Zaterdag.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://www.bijoumoderne.nl/over-bijou/veel-gestelde-vragen/item/481-tnt-pakketdienst.html Dat klopt niet Robinma.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit klopt wel Crea. De link waar jij maar doorverwijst is een erg oude link.
TNTpost, bestaat niet meer. Dit is nu Postnl.
TNT is een ander bedrijf, en bezorgd niet op zaterdag.
(Verwarrend met al die naamsveranderingen, dat wel)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Uiteraard kent TNTexpress, zoals ze officieel heten wel zaterdag leveringen, maar niet via de reguliere weg en tegen hoge bijbetaling.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zou daar dan graag een link van lezen, ik kan alleen vinden dat het wel bezorgd wordt op zaterdag, een toeslag daarvoor ben ik ook nergens tegengekomen.
Wel bedankt voor je reacties en duidelijke uitleg.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik kan dit ook niet zo snel vinden. Ik ben ondernemer en verstuur dagelijks meerdere pakketten met diverse koeriersdiensten.
Ik kan je verzekeren dat het zo is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt, dan zit er niets anders op, dan het na te vragen voordat je het verzend. Volgens mij komt dat gewoon met de pakketpost mee, wat wel gewoon op zaterdag bezorgd wordt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En als toevoeging de pakketjes met en zonder HVO (handtekening voor ontvangst) worden allemaal hetzelfde behandeld qua goederenstroom. Zitten in dezelfde autos' etc.