Welk ongedierte is dit?

Het lijkt een soort kevertje, we vinden hem overal in huis, met name afgelopen zomer. Kruipend op muren, over de grond, in bed, in de huiskamer, dood in lampen...

Toegevoegd na 14 minuten:
Ze zijn ongeveer 2 mm groot.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

Het zijn Ronde Diefkevers. Het is wel degelijk ongedierte, want ze maken gaten in leer en textiel.
bamibal
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

dat is een spinnetje dat kun je zien aan het feit dat het lichaam uit 2 in plaats van 3 segmenten bestaat en het diertje 8 poten bezit, de term ongedierte is hier dan ook vlooedig misplaatst ,geleedpotige zijn over het algemeen erg nuttige dieren en dan zijn spinnen nog wel het meest nuttig omdat ze al die lastige insekten die je normaal lastig vallen zoals vliegjes en mugjes wegvangen en opeten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Je hebt z'n antennes voor poten aangezien. Hij heeft echt 6 poten.