Hoe kom ik in contact met particuliere verhuurders in Utrecht en omgeving?

Op korte termijn (begin 2014) zoek ik woonruimte voor mijn dochters en mijzelf in Utrecht of omgeving.

Sociale verhuur (te kort ingeschreven), kopen (door ww-uitkering kan ik geen hypotheek krijgen, heb wel overwaarde straks) en vrije sector huur via makelaar (inkomenseis van rond de € 40.000) zijn momenteel geen mogelijkheden.
Ter verduidelijking: er is dus straks wel vermogen om de huur te kunnen betalen.

Blijft dus de verhuur van particulieren die - zonder tussenkomst van verhuurbedrijf - hun woning te huur aanbieden.
Verder dan Marktplaats en Speurders kom ik helaas niet en heb dus na maanden zoeken, nog steeds niets gevonden dat ik kan/mag huren.

Wie heeft er ideeën om mij weer op weg te helpen naar het vinden van een geschikte woning?

Heel erg bedankt voor jullie antwoorden en reacties!

Toegevoegd na 29 minuten:
Het te betalen maandbedrag zou rond de € 750 moeten liggen, want huurwoningen boven de € 1.000 zijn makkelijker te vinden, maar echt boven mijn budget.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wonen
1.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het zou voor ons makkelijker zijn om te weten tot welk bruto jaarinkomen wij voor je kunnen zoeken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://www.huurexpert.nl/huurwoningen http://www.huisvoormij.nl/zoek.php?page=8&ipp=10&provincie=Utrecht&zoek_plaats=Utrecht&minprijs=400&maxprijs=800
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is dus erg weinig, maar vind het vervelend om dat hier te posten.
Het is sowieso bij lange na geen 40.000 euro, nog geen kwart.
Het punt is dat ik straks wèl meer dan 10 jaar de huur kan betalen van mijn overwaarde, maar geen woning kan huren omdat er alleen naar mijn inkomen wordt gekeken. Dank voor de sites. Deze doorzoek ik al maanden. Helaas nog niks gevonden. Ik zoek dus particulieren die hun woning verhuren, zonder tussenkomst van een makelaar. Dan is er een kans dat ze geen inkomenseis hanteren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat begrijp ik,ik denk dat het moeilijk zal worden.

Antwoorden (2)

Op Funda staan 324 huizen te huur in Utrecht.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank voor je antwoord, maar ik heb alle huizen in de hele provincie Utrecht al bekeken. Ze heb een allemaal inkomenseisen en andere voorwaarden waaraan ik helaas niet kan voldoen. Als het zo makkelijk was, hoefde ik mijn vraag niet te posten. ;)
Toch bedankt, hoor.
Kijk eens op www.kamer.nl of huizen.trovit.nl