de woningbouw informeert mijn bewindvoerder over de kleine achterstand achter mijn rug om, is dat toegestaan?

ik probeer dit op te lossen met de woningbouw, maar de woningbouw wilt het perse achterbaks spelen, dus vraag ik mij af, of dat wel is toegestaan dat de woningbouw mijn bewindvoerder informeert over de achterstand achter mijn rug om.
Het is mijn aan mij om de bewindvoerder op de hoogte te houden(wat allang is gedaan),vind het raar dat de woningbouw op deze manier te werk gaat.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (1)

Iemand die het bewind voert is ook degene die de betalingen regelt. Het lijkt me dan eerlijk gezegd logisch dat de communicatie over eventuele betalingen ook via deze bewindvoerder verloopt.