Wat gebeurt er als je per ongeluk een knikker door het toilet spoelt?

Toegevoegd na 21 minuten:
Ik snap het dat hij in de rioleren terechtkomt, maar wat gebeurt er daarna? Of gebeurt er wel iets?

Toegevoegd na 22 minuten:
Riolering*

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wonen
1.9K

Antwoorden (2)

Die komt in de riolering terecht.
Had je iets anders verwacht?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja dat snap ik ook wel, maar levert het een probleem op, ontstopt de wc ofzo?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kans is klein, tenzij er veel papier erbij zit, ik weet niet hoe groot de knikker is of hij blijft liggen ,maar de knikker gaat door een zuivering proces en uiteindelijk word hij verwijderd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Welke problemen zou dat kunnen opleveren? Een knikker is doorgaans van glas en dat is een stof die door heel weinig dingen aangetast wordt dus dat ding gaat gewoon de riolering in en dan zo verder en als ie geluk heeft komt hij ooit wel eens in de zee terecht.
Inderdaad in de riolering, maar hij zal niet verder komen dan het eerste het beste zinkputje waar hij in blijft liggen.
jc54