Waar kan ik een (gratis) ja/ja sticker voor op de brievenbus bestellen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wonen
9.4K
Amadea
10 jaar geleden
Die zul je zelf moeten maken.
Ritsuka
10 jaar geleden
Die bestaan niet, want dat is standaard al dat je dat ontvangt
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Die bestaan wel Ritsuka. http://www.drsticker.nl/shop/ja-nee-stickers/2179-ja-ja-sticker.html
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deze vraag is al eerder gesteld: http://www.goeievraag.nl/vraag/maatschappij/overig/brievenbussticker-yes-yes-sticker.51374
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oeps vergeten,ze zijn niet gratis,maar je kunt ze natuurlijk ook zelf uitprinten als je een printer hebt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is niet slim, de folderbezorgers zullen denken: weer zo'n sticker en lopen je deur, zonder er folders te hebben afgeleverd, voorbij.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Geen sticker is automatisch al ja-ja.

Antwoorden (3)

Naar mijn weten kan je die op uw gemeentehuis/bibliotheek/ andere openbare plaats met bedienden gewoon ophalen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Wat versta jij onder een "openbare plaats met bedienden"?
Computoon
10 jaar geleden
Ik snap de min niet voor wat betreft het gedeelte 'op het gemeentehuis.' "Bij de gemeente" is namelijk een correct antwoord (het correcte antwoord).
Amadea
10 jaar geleden
Daar kan je NEE - NEE en JA - NEE stickers halen, maar echt geen JA - JA. Maar die min is niet door mij ingedrukt.
Computoon
10 jaar geleden
Ik zie dat mijn reactie niet correct was. Op de gemeente kun je inderdaad alleen nee-nee stickers en ja-nee stickers halen. Totaal over de vraag heen gelezen, slordig... Volgens mij is de 'ja-ja' sticker een reclameding (met twee groene 'ja's) en geheel in de stijl van de 'echte' sticker. Het plakken daarvan heeft geen nut want als je geen sticker plakt krijg je ook huis-aan-huisbladen en ongeadresseerd reclamedrukwerk.
Amadea
10 jaar geleden
Alle mensen die de plusduim intoetsten hebben de vraag niet goed gelezen!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij mij in het gemeentehuis verkopen ze die wel hoor, het kan dus gewoon?
Amadea
10 jaar geleden
In België waarschijnlijk? De vraag was trouwens naar een gratis sticker.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het stond tussen haakjes, dus het moest niet speciaal
Een ja/ja sticker bestaat niet. Alleen maart een nee/ja of een nee/nee sticker. Met een ja/ja sticker geef je aan dat je reclames en ongeadresseerd reclamedrukwerk in de brievenbus wilt hebben. Als je geen sticker op je brievenbus plakt, heb je hetzelfde effect.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb laatst een NEE/NEE sticker gehaald bij de gemeente, ze liggen gewoon bij de infobalie, even binnenlopen en er om vragen. En een JA/JA-sticker bestaat inderdaad niet; geen sticker plakken = JA/JA in feite.