kan je bij elk filiaal van dezelfde supermarkt emballagebonnen inleveren?

Ik heb bv een bon van de C1000 in Amsterdam, kan ik deze dan inleveren bij een C1000 in den Haag?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wonen
11.5K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik ben bang van niet, de onderlinge supermarkten moeten dan elke maand met elkaar gaan verrekenen wat ze elkaar te goed houden. Dat is een hoop extra kosten voor een minimale service.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit is geheel afhankelijk van het beleid van de supermarkt, maar over het algemeen zal dit niet het geval zijn omdat het simpelweg teveel administratie oplevert tussen de verschillende winkels onderling. Ook al omdat veel supermarkten worden gerund op franchisebasis en alleen de vlag erboven hetzelfde is (bijvoorbeeld C1000 is de vlag, maar Jansen, Pietersen en Klaassen runnen de winkel verder helemaal zelfstandig). Overigens hanteren veel supermarkten het beleid dat een emballagebon binnen een dag dient te worden ingeleverd. Het vervelende is dat dit niet (altijd) op schrift staat en je er pas later achterkomt. Gewoon meteen inleveren bij dezelfde winkel is dus het beste.

Antwoorden (2)

Dat hangt er een beetje vanaf; veel C-1000 winkels zijn van ondernemers. Ze schaffen dus ook zelf hun inventaris aan. De meeste tomra emballage apparaten maken gebruik van streepjes codes. De kans is redelijk groot dat het werkt, maar als de winkelier een 2e hansje uit het oostblok heeft gekocht dan kon je wel eens pech hebben. Even bellen zou ik zeggen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee niet mogelijk, de automaat is gekoppeld aan het kassasysteem en gebruikt unieke codes die meteen doorgezet worden in het kassa systeem, tevens vervalt de waarde van de bon na 3 weken in het systeem.