Is de doorzichtige knutsellijm bij de action van goede kwaliteit?

Vloeibare vorm, in zo'n knijpflesje. Plakt deze goed? of is het heel dun en duurt erg lang voor het droog is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen
2.7K
Amadea
11 jaar geleden
Daar kan je beter niet teveel van verwachten. Met dit product heb ik geen ervaring, maar wel met andere Action artikelen om iets te bevestigen. En het blijkt mij toch dat goedkoop hier impliceert dat het niet lang mee gaat...
burgos
11 jaar geleden
Echt niet waar hoor,zo,n groot bedrijf verkoopt geen rommel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het ligt eraan wat je ermee wilt plakken,maar voor papier werkt het uitstekend.

Antwoorden (2)

Wat belangtijker is dan de dikte of de droogtijd, is dat deze lijm weer loslaat als het nat wordt. Dus voor papier is het goed, maar gebruik het niet als het gelijmde stuk later weer nat kan worden (dus niet geschikt voor gebroken servies, voor gebruik buitenshuis, of op kleding etc).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gekocht voor onze kleinkinderen.
Werkt prima niet duur, een echte aanrader.
burgos