Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe vind ik een verblijfplaats in Rotterdam in de zomervakantie?

Ik zoek een verblijfplaats in Rotterdam voor 22 juli tot 19 augustus 2013. Ik doe namelijk mee aan een zomer project van het erasmus mc en samen met 10 andere zoek ik een slaapplek. Het liefst allemaal bij elkaar. Waar kan ik het beste naar op zoek gaan? Een studentenhuis met kamers waarop dat moment iedereen op vakantie is? Een bungalow park? Een hotel of een hostel? Weet/heeft iemand een goede plek?

Wij zijn 5 vwo'ers van 17 jaar.

Toegevoegd na 4 minuten:
Een groep van 11 17-jarige die in vwo 5 zitten en meedoen aan junior med school van het Erasmus. En wij moeten 4 weken onderzoek doen bij Erasmus MC Dijkzigt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen
757
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou een oproep doen op marktplaats.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je bij elkaar wilt blijven ga je het moeilijk krijgen. Of je moet er een flinke klap geld voor neer willen tellen.. Hostels als Stayokay kosten in de zomer een flinke klap en daarnaast mag je maar boeken voor 7 dagen. Totaalprijs voor 1 week voor 11 personen is al dik 2200€.. Ik denken dat je inderdaad een oproep moet plaatsen. Maar denk dat het geen makkelijke missie is.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je kunt vragen of Erasmus adressen kent (hebben het vaker bij de hand gehad)
of een stayokay hostel proberen.
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Antoni
11 jaar geleden
Het Stayokay Hostel in de Kubuswoningen (aan de Blaak) is een unieke plek om te overnachten! Leuk idee!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding