Waar verkopen ze het papiersoort dat bijv. advocatenbureau's ook gebruiken?

Soort luxe briefpapier

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

Ik weet uit eigen ervaring dat in amsterdam het door jou gezochte papier wordt verkocht door de gebr. Winter,
dit bedrijf heeft verschillende vestigingen in amsterdam.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt, ik ga daar morgen even kijken!

Andere antwoorden (1)

bij de betere kantoorboekhandel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben vandaag bij twee (betere) boekhandels geweest. (Geen bruna oid) en daar hadden ze het helaas niet. Maar zal eens checken of bij andere wel te koop is dan. Thanks voor de tip !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het moet echt een boekhandel zijn met kantoorafdeling.