Wat is het gemiddelde verbruik van gas en elektriciteit in een appartement met twee mensen?

Ik en mijn vriendin gaan verhuizen en we zijn aan het kijken naar energiemaatschappijen. Als jullie nog tips hebben... Graag!!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (1)

Wij betaalde maandelijks rond de 95 euro. Volgens mij moesten we aan het eind van het jaar nog 30 euro bijbetalen ofzo. Vaak hanteren energiemaatschappijen vaste tarieven voor verschillende woningen.

Ook kan het zijn dat ze kijken naar het verbruik van vorige eigenaar.