Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb vandaag seconde lijm over mijn werk tafel en mijn handen gekregen hoe kan ik het het best weg halen en waar koop je het?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen
965

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Met aceton of nagellakverwijderaar mét aceton, krijg je het weg.

Toegevoegd na 4 minuten:
Te koop bij de drogist zoals Kruidvat en bij een verfwinkel.
Nagellakremover is er ook zonder aceton, dus wel even opletten dat er wel aceton inzit .
Aceton lost de lijm helemaal op. Gewoon op een watje doen en zacht deppen en wrijven.
(Lees meer...)
amc
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Terpetiene doe wat terpetiene op een doekje wrijf het doekje eroverheen en het gaat weg te open gamma
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Thinner werkt goed
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb ooit per ongeluk mijn vingers aan elkaar geplakt. Ik vond het overdreven om ernee naar de Eerste Hulp te gaan, maar ik heb ze wel gebeld omdat ze daar wel ervaring met zulke verklevingen hebben. Zij adviseerden om de lijm te weken in aceton en dan met een stomp voorwerp de vingers los rte maken. Ging perfect. Ik kan me voorstellen dat je een vergelijkbare manier gebruikt voor jouw lijmvlekken. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding