Heel simpel, ik hoop dat het geen al te dure shirt was maar je kan hem beter weg gooien, of gebruiken als slaap shirt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat wordt een prima poetsdoek, bij ons gaan ze in de schoenpoetsbox, je kunt er je schoenpoets prima mee opwrijven, maar ook voor andere poetsdoeleinden geschikt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt het shirt zwart verven met textielverf.
Je kunt het shirt weggooien.
Je kunt er stroken van knippen en daarmee breien haken of punniken.
Je kunt de vlekken eruit knippen en de gaten stoppen.
Je kunt de vlekken eruit knippen.
Ik zelf zou er een poetslap van maken.