Is yoghurt nog goed als het een dag uit de koelkast heeft gestaan?

En philadelphia? En valess roerbakblokjes?

Over de andere producten maak ik me niet zo'n zorgen, zoals de kaas.
Ik heb een nieuwe koelkast gekocht, maar die moest eerst 8 uur staan 'om te wennen' voor hij aan mocht van de koelkastmeneer. De producten hebben nog langer dan dat uit de koelkast gestaan, omdat ik eerst de oude moest leeghalen en het duurde nogal lang, voordat de nieuwe geleverd werd vervolgens. Al met al heeft alles een volle dag niet in de koelkast gestaan. Zo zonde om weg te gooien.

11 jaar geleden
in: Wonen
35.7K

Het beste antwoord

allereerst neem ik aan dat het niet in de volle zon heeft gestaan, maar op een koele plek.

yoghurt kan geen kwaad, philadelphia lijkt me ook niet.
valess roerbakblokjes, geen idee: ken ik niet.
kaas, geen probleem.

als er iets is waar je over twijfelt, goed ruiken, eventueel een klein stukje proeven.

inderdaad: zonde om alles weg te gooien!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Yoghurt zeker wel, en valess ook dat is voorgekookt. Philadelphia kan verradelijk zijn, dus even proeven. Als de philadelphia een rozige gloed heeft of krijgt wel weggooien!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De zure zuivelproducten geen probleem, maar met de valess zou ik uitkijken. Day is heel eiwitrijk en kan daarom als het bedorven is heel slecht voor je zijn. Zo snel mogelijk gebruiken dan lijkt het me geen probleem.