Kan een pauw vliegen?

En dan bedoel ik niet naar de top van de boom, maar 300 meter over een rivier! De pauw is aan de overkant maar kan niet voorstellen dat hij zelf gevlogen is.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen
12K

Antwoorden (2)

Dat ligt aan de pauwsoort, maar er zijn pauwen die uitstekend kunnen vliegen, ook 300 meter over een rivier. Dus ja, het zou kunnen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
op tv programma 'wildlife s.o.s.' (animal planet) heb ik de jacht door de tuinen op een pauw gezien.
jazeker, een pauw kan vliegen: van tuin naar tuin, naar het dak van een huis, over een afstand van .... en ook nog langdurig qua tijd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tja, ik zie nog niet dat de pauw dus ook 300 m kan vliegen in jouw antwoord?