Wat zou jij betalen aan een hondenuitlaat die 's middags de hond een uurtje uitlaat?

Ik heb een advertentie op marktplaats gezet voor iemand die de hond wil uitlaten als wij zijn werken. Wonder boven wonder hebben een aantal mensen gereageerd. Nu is de vraag aan mij wat we hiervoor willen betalen. Ik heb geen idee. Iemand een advies voor mij wat een redelijk bedrag is?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Als je een volwassene zoekt, die dit doet als (bij)baan en niet als half gecompenseerde vriendendienst: rond de acht à tien euro netto per uur. Hoeveel je daar dan aan kwijt bent, ligt er erg aan of je zwart of wit betaalt. Vergeet ook niet dat je hondenuitlaatservice óók de hond uit zal moeten laten als het hondenweer is. Dan moet je een bedrag bieden waarvoor iemand ook dan bereid is een flinke wandeling te maken. Andermans hond uitlaten is niet iets dat je alle dagen voor je lol doet.

5 euro lijkt me prima

Redelijk: 4-5 euro per uur. Ook afhankelijk van iemands leefdtijd, en bereidwilligheid.

In ieder geval niet minder dan 5 euro. 'n Uurtje wandelen met de hond is namelijk best lang. Niet lang in de zin van te lang om met de hond te wandelen, ik bedoel hiermee lang in de zin van het tijdbestek dat hij/zij aan het werk is voor je.

Ik zie op internet dat 1 1/2 uur al snel 15 tot 20 kost, dit zijn natuurlijk wel bedrijven. Zelf zou ik gaan zitten tussen de 7,50 en 10 euro maar ligt natuurlijk wel hoe lang deze wordt uitgelaten en iemand vlak om de hoek woont en een ommetje maakt, dan is 5 euro ook een mooi bedrag.

Bied 4. Misschien sputteren ze tegen. Bied dan 5.

Dat ligt eraan hoe lang iemand de hond uitlaat. Voor een half uur lijkt me 4 á 5 euro redelijk, voor een uur 8 toto 10 euro. Je zou ook een buurtkind in de straat kunnen vragen voor een leuk zakcentje.

Waarom zoek je niet een gepensioneerd iemand in de buurt,die er dan ook nog plezier aan beleeft,en nog een centje bij kan verdienen,er zijn genoeg mensen die het geld kunnen gebruiken,en voor 5 euro per uur kun je nog best iemand vinden.

Tja dat moet je zelf weten.Ik zie ze hier ook weleens lopen en dan is dat met meerdere honden.Hiermee bedoel dat je hond dan niet de volledige aandacht krijgt.Als je iemand hebt ie gepensioneerd is zou ik daarvoor gaan.Bedrag zou ik in overleg doen.Ik geloof ook niet dat ze elke keer een uur met je hond gaan wandelen....... stel je voor dat het de hele dag regent .................... Succes.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100