Is het mogelijk bij Post NL om de niet-thuis-aangetekende-pakketjes op een ander postkantoor af te laten leveren?

bv ander postkantoor op de route van mijn werk (net zo ver van mijn huis als dit postkantoor.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

Nee helaas. Degene die bij jou aan de deur komt heeft maar 1 standaardformulier voor een bepaald postkantoor in je buurt.

Toegevoegd na 2 minuten:
Nu ZOU het kunnen zijn dat degene die bij jou komt ook de wijk heeft die vlak bij dat andere postkantoor komt.

Wat je kunt doen is op papier zetten (typ het wel even) wat je wilt en dat in plastic op je deur hangen. Zoiets als dit:

Beste Pakketbezorger,

Als ik niet aanwezig bent kunt u het pakketje dan afgeven bij postkantoor X in straat Y als u daar een formulier voor heeft?

BVD, meneer X, straat en huisnummer Y

Toegevoegd na 3 minuten:
Ben ipv bent natuurlijk ;)

Vlak bij dat andere postkantoor LIGT ipv komt

Het is nog vroeg ;)