Hoe lang wachten op antwoord van de Makelaar?

Wij willen graag een huis kopen en hebben daar na een bezichtiging een bod op uitgebracht. Z'n €35.000 onder de vraagprijs. We hebben daarop vrij snel een tegenbod op gekregen die weer €5.000 onder de vraagprijs ligt. Daarop hebben wij weer een bod gedaan die €25.000 onder de vraagprijs ligt. Dit is ondertussen z'n 4 dagen geleden en we hebben nog steeds niet gehoord. Terwijl wij eerst dus heel snel weer een tegenbod kregen. We hebben eergisteren de makelaar gebeld om te vragen hoe het zit met ons bod en die zou contact opnemen met de verkopers. Tot vandaag weer niets gehoord. Hoelang duurt het voordat je ongeveer weer een reactie krijgt op je bod?! Dit is ons eerste koophuis.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
7.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Da's wel een HEEL laag bod ; vond de makelaar dat een goed idee ????
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of een makelaar dat een goed idee vind boeit niet toch? Volgens mij bepaal jij als koper altijd nog wat je wel of niet voor een huis wil betalen.
Het zou inderdaad kunnen dat je de verkopende partij afschrikt met een veel te laag bod, maar aangezien de verkopers een tegenbod hebben gedaan is dat niet het geval.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geduld... Zo vaak zul je geen huis kopen. Als je niet hebt aangegeven dat dit je uiterste bod is, komt er heus nog wel een tegenbod.

Het beste antwoord

Dat kan. Dit is niet vreemd hoor. De verkopers willen waarschijnlijk goed nadenken over jullie bod. Ik denk dat ze twijfelen.
Anders had je direct een 'nee' gekregen. Tenminste... dat is mijn ervaring.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Rustig afwachten,ze proberen je zenuwachtig te maken.
In deze tijd moet jij je gewoon opstellen, zoals jullie gedaan hebben,doen ze het niet dan is er toch geen man overboord?
Huizen zat toch?, maar ze komen wel hoor, let maar op.
burgos
12 jaar geleden
burgos
12 jaar geleden
Minnetjes, van huizen verkopers??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
?? misschien wel van daklozen, wie zal het zeggen....
burgos
12 jaar geleden
We zullen er aan moeten wennen.
Huizen markt zit nu zo in elkaar.