Hoe kan ik mijn dochter helpen om op een creatieve manier haar huis te verkopen?

Mijn dochter wil haar huis verkopen. Nu is ze alles neutraler aan het maken en dat nadat we net klaar waren met opknappen en het er geweldig artistiek uit zag.
Welke activiteiten kunnen we nog meer ondernemen om het huis onder de aandacht te brengen? Iemand nog creatieve ideen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

* Een makelaar inschakelen.
http://www.beetjehulp.nl/

* Een verkoopcoach inschakelen.
http://mijnverkoopcoach.nl/?gclid=CJKzwZuVoa4CFYZJ3godBTcWJQ

* Goede styling en goede foto's.
Dus niet zomaar wat plaatjes schieten, maar neen gevoelvolle compositie maken. Die technisch perfect is en zich heel groot laat uitvergroten.

http://www.vincentenso.nl/weblog/verkoopstyling/item/33/hulp_bij_verkoop_woning_verkoopstyling_juist_in_deze_tijd.html

* En verder natuurlijk alle bekende kanalen.
Briefjes bij de supermarkten. > NEE, grote advertenties met prachtige foto's
Advertenties op heel veel sites.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bij de marketingmix spreekt men van P's, de eigenschappen van een geheel product. Dus bijv. promotie, plaats, prijs, product etc. Dat gegeven kun je aanhouden voor elk product. Als je het product (het huis) niet kunt verbeteren kun je wellicht iets doen met de andere P's, zoals plaats.
- hoe is de buurt, is 't een tokkiebuurt, een volksbuurt, modern?
- welke openbare voorzieningen zijn er dichtbij? (speeltuin, winkelcentrum, school etc.)
- kun je er makkelijk je auto kwijt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is heel erg goed dat jullie het neutraler hebben gemaakt, want iemand die in het huis geïnteresseerd is, die moet zichzelf er al in zien wonen. Er moeten dus geen persoonlijke dingen aanwezig zijn, zoals foto's en vakantiesouvenirs. Er zijn mensen die hier speciaal een studie van hebben gemaakt en die jullie kunnen helpen met het verkoopklaar maken van het huis. Zoek verder een makelaar op basis van no cure - no pay, dan heb je voorlopig alleen maar de advertentiekosten. Zet een opvallend groot bord in de tuin (als er een voortuin is) en anders boven voor het raam. Maak een mooie kleurenfoto van het huis met een bloeiende tuin en maak daar een soort van flyer van die overal kunt verspreiden. In de supermarkt, op school, in het wijkgebouw, in het dorpshuis enz. Zet verder alvast advertenties in gratis huis aan huis krantjes en dan niet alleen in het gebied waar je dochter woont, maar ook juist in gebieden waar je potentiële kopers kunt verwachten. Zorg dat jullie altijd een pak flyers bij je hebben, om ze achteloos neer te leggen op het station, in de bus of de trein of op een terras. Heel veel succes gewenst!