Wat moet ik met mijn zonneboiler panelen?

Ik heb mijn zonneboiler vervangen maar op het dak staan nog de panelen (http://imageshack.us/photo/my-images/4/zonneboilerpaneel.jpg/) wat moet ik hier mee? Kan ik ze verkopen? Kan ik ze nog ombouwen to zonnepanelen o.i.d. ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

zonder zonneboiler heb je hier weinig aan de panelen zijn in feite niet veel meer dan leidingen in een zwarte behuizing er zit dus ook weinig dure elektronica etc in en kan dus ook geen stroom opwekken maar slechts water opwarmen zonder de boiler om van dit licht verwarmde water heet water te maken heb je er niets aan. verkopen zal lastig gaan aangezien dit soort producten worden geplaatst door een gespecialiseerd iemand die zeer waarschijnlijk niet met 2e hands producten werkt.

maar als het lukt is het mijn inziens verkopen de beste optie!