is dit een juiste zin in het engels: 'that was made by a fan.' ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

ja dat is een goede zin
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja hoor, alhoewel het lijkt dat het geen complete zin is. That song was made by a fan. Of 'the song that was made by a fan'.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat bedoel ik ook. Maar het LIJKT alsof er nog iets bijhoorde. :-)
Dit kun je al een juiste zin beschouwen, maar het kan ook anders.

Een Engelse zin kan 1 verledentijd in zich te hebben.
In jou zin in staan er twee werkwoorden in de verleden tijd. (was en made)

Je kunt de zin beter zo formuleren:
That is made by a fan.

Toegevoegd na 1 minuut:
let maar niet op de 2e in x)