Welke plant is dit?

Deze plant hebben we gezien tijdens onze huwelijksreis op Bali. We zouden deze graag als plant in ons huis willen hebben ter herinnering. Maar dan moet ik natuurlijk wel weten of deze in huis kan staan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die zie je daar veel. Ga eens kijken bij de intratuin. Daar hebben ze volgens mij ook dit soort of vergelijkbaar.

Het beste antwoord

Het is een cordyline, ik denk dat cordyline atoom de huiskamer plant is die er dicht bij komt, ik zoek nog een plaatje

Toegevoegd na 2 minuten:
zie bijgevoegde link
Het eerste plaatje is er één met smalle puntige bladeren maar de tweede lijkt er wel op

Toegevoegd na 8 minuten:
tweede link is onleesbaar maar WEL met mooie plaatjes
amigo
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Super bedankt! Met de link kan ik ook veel! Ik weet zeker dat het deze plant is!