Mijn gasfornuis heeft een elektronische ontsteking .Deze functioneert niet meer na 1 dag. Hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (3)

Zit de stekker wel goed in het stopkontakt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Controleer de ontstekingsbougies op kortsluitbruggen: als er etensresten of water tussen de contacten en de brander zit dan ontstaat er geen vonk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heeft hij voor die tijd wel gefunctioneerd.?
Heb je hem toevallig net schoongemaakt,dan kan het zijn dat de pitten nog nat zijn.
Niet goed opgedroogd.
Dan komt de vonk niet goed over.